Our Christmas Punch Box


Καλημέρα! Καλή εβδομάδα! Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν! Λίγο πριν ξεκινήσει ο Δεκέμβρης και κατάφερα να ετοιμάσω το δικό μας ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης που χαρίζει μεγάλη χαρά στα παιδάκια μας και τα κάνει να χαμογελούν διάπλατα!
Αρχικά το είχα δει στο blog της Ελπίδας και μου άρεσε πολύ, έπειτα ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα δεκάδες σχετικές ιδέες κι επειδή μας ταιριάζει το συγκεκριμένο ημερολόγιο είπα να το υλοποιήσω! Επί δύο φυσικά, αφού έχω δύο πριγκίπισσες! Πάμε να δούμε πως γίνεται!


Τα υλικά για ένα ημερολόγιο είναι πολύ απλά και οικονομικά.
Πήρα από το super market μία μεγάλη κούτα από αυτές που βάζουν στην ανακύκλωση,
πλαστικά ποτήρια
χριστουγεννιάτικο χαρτί περιτυλίγματος σε κόκκινες αποχρώσεις
πράσινο γκοφρέ χαρτί
ψαλίδι
διάφανη αυτοκόλλητη ταινία
πιστόλι σιλικόνης (δεν φαίνεται στη φωτογραφία)
απλή εκτύπωση νούμερων από το 1 έως το 24 για αυτοκόλλητα (μπορείτε να αγοράσετε έτοιμα αυτοκόλλητα)



Ξεκίνησα κάνοντας 24 κύκλους με το περίγραμμα των ποτηριών από την εσωτερική πλευρά του κουτιού (δυστυχώς δεν το φωτογράφησα, αλλά καταλάβατε, έτσι δεν είναι?). Έπειτα έντυσα την εξωτερική πλευρά του με το χαρτί περιτυλίγματος και έκανα 24 τρύπες στα σημεία που είχα σχεδιάσει τους κύκλους.





Στο μεταξύ, έδωσα στη μεγάλη μου ζουζούνα να κόψει μικρά τετράγωνα από το γκοφρέ χαρτί καθώς και τα νούμερα που είχα εκτυπώσει σε απλό Α4 χαρτί. Είχε πολύ πλάκα που με ρωτούσε: "τι φτιάχνουμε μαμα?" κι εγώ της έλεγα ότι είναι έκπληξη και η χαρά μαζί με την ανυπομονησία διαγραφόταν στο μουτράκι της, όμως αν και δεν της το αποκάλυψα, σαν κάτι να κατάλαβε η πονηρή φατσούλα της!



Γέμισα τα ποτηράκια με μικροδωράκια όπως: κόλλες γκλίτερ, αυτοκόλλητα, κολιεδάκια, βραχιολάκια, κουκλάκια, φωσφοριζέ μαρκαδοράκια (που πολύ εντυπωσιάζουν τις μικρές μου), υλικά για χειροτεχνίες αλλά και κάποια γλυκάκια!



Μετά κόλλησα σε κάθε γκοφρέ χαρτάκι από ένα νούμερο (από το 1 έως το 24), συνέχισα κολλώντας πάνω σε κάθε τρύπα το γκοφρέ χαρτί με ταινία κι από πάνω κόλλησα με το πιστόλι σιλικόνης το πλαστικό ποτηράκι με το δώρο.  Δηλαδή η εσωτερική πλευρά του κουτιού έδειχνε όπως στην παρακάτω εικόνα.


Έκλεισα το κουτί για να μην έχουν άμεση πρόσβαση στο περιεχόμενο οι μικρές κυρίες μου και έτοιμο το ημερολόγιό μας!


Είμαι σίγουρη ότι περιμένουν πως και πως τη στιγμή που θα τους πω να σκίσουν το χαρτί με το Νο 1 για να πάρουν το δωράκι τους!
Καλή αντίστροφη μέτρηση!


Με την ανάρτηση αυτή συμμετέχω κι εγώ στην πρόσκληση της Δέσποινας και στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι της Κάτιας!



(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή των εικόνων και του κειμένου  χωρίς άδεια)

Ετικέτες , ,