Diy: Navy chic dress


 Στις εκπτώσεις βρήκα ένα υπέροχο φορεματάκι, μπλε σκούρο, με ωραίο ύφασμα και εξαιρετική τιμή (€13,00 ναι καλά διαβάσατε, είχε super μα super έκπτωση)! Από την πρώτη στιγμή μου έκανε κλικ και στο μυαλό μου ήξερα ακριβώς τι θέλω να κάνω με το φόρεμα αυτό!
Δυστυχώς δεν είχε στο νούμερό μου αλλά το ψάξαμε με την πωλήτρια σε άλλο κατάστημα και ευτυχώς το βρήκαμε (να είναι καλά η κοπέλα για τον κόπο της!)
Όταν το δοκίμασα στο νούμερό μου εξακολουθούσε να υπάρχει ένα μικρό θέμα, ήταν κοντούλικο για τα δικά μου δεδομένα, αφού είμαι λίγο ψηλή (όχι και καμήλα!) Απλά, όταν φοράω φόρεμα ή φούστα θέλω να νιώθω άνετα σε περίπτωση που σκύψω να πάρω τις μικρές μου αγκαλιά ή να παίξω μαζί τους, ότι δεν θα φανεί ότι πρέπει να μένει καλυμμένο!!!



Εννοείται ότι το αγόρασα γιατί είχα ήδη φανταστεί πως θα το κάνω! Θα γινόταν Navy chic dress όπως εκείνα που χαζεύω στα περιοδικά! 
Έτσι αγόρασα από μισό μέτρο άσπρο και κόκκινο ύφασμα όπως του φορέματος (είναι κατά 99% ίδια ποιότητα δηλαδή η διαφορά ούτε που φαίνεται) που μου κόστισαν €5,00.


Αρχικά μέτρησα πόσο μακρύ θέλω να είναι το φόρεμα πάνω μου. Έπειτα υπολόγισα πόσο μήκος θα είχε κάθε λωρίδα από το κόκκινο και άσπρο ύφασμα και τις έκοψα. Οκ, όπως φαίνεται στην φώτο είναι κάπως στραβές αλλά μετά τις ίσιωσα. Δυστυχώς, φώτο από τις λευκές λωρίδες ξέχασα να βγάλω, όμως είναι κομμένες όπως οι κόκκινες αλλά λίγο πιο στενές γιατί ήθελα να ράψω πρώτα τις άσπρες και να διατηρηθεί η γραμμή "Α" που είχε το φόρεμα!


Όταν έραψα πάνω στο φόρεμα τις δύο άσπρες λωρίδες έγινε όπως παρακάτω:




Μετά έραψα και τις δύο κόκκινες λωρίδες που ήταν όπως προανέφερα λίγο πιο πλατιές για να διατηρηθεί η γραμμή του φορέματος.
Έφτιαξα και το στρίφωμα, σιδέρωσα καλά όλο το φορεμα και ιδού το αποτέλεσμα!



Κόστισε μόλις €18,00 συνολικά, μοιάζει όμως πολύ ακριβότερο και νομίζω ότι το αποτέλεσμα είναι όπως ακριβώς το φαντάστηκα!



Λοιπόν τι λέτε, άξιζε τον κόπο έτσι???

(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή των εικόνων και του κειμένου  χωρίς άδεια)

Ετικέτες , ,