Κριτσινια με λαχανικα για μικρα και μεγαλα παιδια

Σαν μαμά με έντονες ανησυχίες για τα παιδιά μου θέλω να τρέφονται όσο πιο καλά και υγιεινα γινεται. Κατα καιρους ψάχνω για συνταγές και τρόπους ώστε να τρώνε περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Για να πω την αλήθεια είναι και οι δυο ζουζουνες μου φαγανα παιδακια! Ωστόσο τον τελευταιο καιρό, ειδικα η μεγάλη κόρη δείχνει μεγάλη αγάπη για το ψωμί και τα παράγωγα του. Έτσι, η συνταγή της φίλης μου Μαρυλιν μας ταίριαξε πολύ!


Βασικό υλικό είναι το αλεύρι το οποίο ανακατεύουμε με ο,τι λαχανικά θέλουμε, μπρόκολο, καρότο,
κουνουπίδι, πιπεριά, μελιτζάνα, ντοματα φρεσκια η λιαστη, κτλ. Νοστιμιζουμε με κρεμμύδι, σκόρδο, μπαχαρικά, ρίγανη, αλάτι, πιπερι η ο,τι άλλο μας αρέσει. Εγώ χρησιμοποίησα τα παρακατω:


2 φλυτζανια αλεύρι
Μπρόκολο
Κόκκινη πιπεριά
Καρότο
Μίγμα μπαχαρικών χωρίς αλάτι
Λίγο λαδακι

Εριξα όλα τα λαχανικά μαζι με το λαδακι στο multi και τα πολτοποιησα


Μετα η μικρή βοηθός μου έριξε τα λιωμενα λαχανικά στο μπολ με το αλεύρι

Και τα ανακατεψε


Σε αλευρωμενη επιφάνεια πλασαμε μπαστουνακια τα όποια βαλαμε στο ταψί και ψησαμε σε προθερμασμενο φούρνο (στη βαθμίδα για ψωμί) στους 200c για 15-20 λεπτα.

Βγήκανε περιπου 20 κριτσινια και ηταν πεντανοστιμα!
Δοκιμαστε τα...



(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή των εικόνων και του κειμένου  χωρίς άδεια)

Ετικέτες ,