Χειροποίητα κασκολ



Σας έχω μιλήσει για το νέο μου χόμπι? Είναι το πλέξιμο!
Η μητέρα μου πάντα έπλεκε με βελόνες η' βελονάκι. Όταν ήμουν πιο μικρή μάλλον το σνόμπαρα, αλλά καθώς περνάει ο καιρός εκτιμώ ολοένα και περισσότερο τα χειροποίητα πράγματα!
Κι αφού το γονίδιο υπάρχει μέσα μου ξεκίνησα να μαθαίνω κι εγώ πλέξιμο!





Πήρα λοιπόν βελόνες και μαλλί και προσπαθώ να φτιάξω το πρώτο μου κασκόλ (θα σας πω σε επόμενη ανάρτηση για την πρόοδο του). Εκεί λοιπόν που μάθαινα να πλέκω με βελόνες, μια κοπέλα δίπλα μου έπλεκε με τους καρπούς των χεριών της! Ναι ,καλά διαβάσατε, με τους καρπούς! Εντυπωσιάστηκα! Έτσι, άφησα για λίγο στην άκρη τις βελόνες και ξεκίνησα να πλέκω κι εγώ με τους καρπούς!











 Και πλέκοντας κόμπους που τους περνω απο τον εναν καρπό στον άλλο, έφτιαξα τα παρακάτω κασκόλ που επειδή είναι τα πρωτα μου και έχω χαρεί πολύ μου φαίνονται αριστουργήματα!!!














Μετα τα τύλιξα σε λευκό χαρτί και μπήκαν σε όμορφες χριστουγεννιάτικες σακούλες για να τα κάνω δώρο στις φίλες μου!




Ελπίζω να τους αρέσουν...

Ετικέτες